Wij van fotoclub ’t Gooi hopen dan ook op veel bezoekers bij onze allereerste buitenexpositie.
Inderdaad ik ben ook lid van een fotoclub:)

Er is door de leden niet alleen creatief gefotografeerd, maar ook goed nagedacht over de vraag: hoe exposeer je foto’s eigenlijk in de buitenlucht? Dat heeft gezorgd voor een verrassende en sfeervolle presentatie.

Het thema van de expositie is: “De Hof inspireert”.
En dat bleek voor iedereen weer iets anders te betekenen. Van details uit de natuur tot abstracte beelden en bijzondere composities — het heeft geleid tot een grote variatie aan foto’s, ieder met een eigen kijk en verhaal.

Kom vooral langs, laat je inspireren en geniet van fotografie in de buitenlucht! 📷🌿

liefs,

Wendy
23-05-2026